
اولین کتاب تألیفی « بازاریابی اجتماعی خیریه با رویکرد دینی» در موضوع بازاریابی برای خیریه ها تألیف سعید مسعودی پور
به همت انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) به چاپ رسید.
این کتاب با همکاری مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) در ۳۹۱ صفحه به علاقهمندان ارائه و در۱۰ فصل تألیف شده است
و کاربست بازاریابی اجتماعی برای حوزه خیریه را مفهوم پردازی می کند.
هدف و موضوع کتاب
در واقع در این کتاب تاکید شده است که کاربرد بازاریابی تنها در حوزه تجاری نیست و میتوان از این حوزه دانشی برای حل مسائل اجتماعی نیز استفاده کرد.
موضوع این کتاب استفاده از ابزار بازاریابی اجتماعی برای ارائه الگوهایی به منظور جذب خیرین و تشویق آنها به کار خیر است.
بر این اساس این کتاب تلاش کرده است تا الگوهای کاربردی برای جذب خیرین را با تکیه بر الگوهای قرآنی و دینی ارائه کند.
همچنین در این کتاب دهها نمونه از تبلیغات اجتماعی و تیزرهای خیریه ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است
و تلاش شده است تا با مثالهای متعدد، جنبه کاربستی کتاب تقویت شود.
مخاطبین کتاب
مخاطبین این کتاب شامل افراد زیر می باشند:
- اساتید
- دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته بازاریابی و علوم اجتماعی
- مدیران
- کارشناسان خیریههای دولتی و غیردولتی
- سایر علاقهمندان
جهت آشنایی بیشتر با کتاب و یا تهیه آن به صورت اینترنتی و با تخفیف ۱۰ درصدی میتوانید به اینجا مراجعه کنید.
منبع: خبرگزاری مهر
برای مطالعه اخبار بیشتر به صفحه اصلی ۱توجه مراجعه نمایید